Don't let them in, don't let them see

Upptäckte just att hon som gör rösten till Elsa i Frozen (vars soundtrack jag pundar för tillfället) är samma person som spelar Rachels mamma i Glee. Min världsbild slogs precis omkull, wtf. 

Resten av det jag hade skrivit innan censurerar vi. Det passar inte riktigt på bloggen just idag, för personligt. Som att springa naken på en scen ungefär. Det är sjukt dumt att springa naken, speciellt om man inte har så snygg kropp. 
Imorrn ska jag jobba i stallet hela dagen och det ska bli fett skönt faktiskt. Jag brukar bli lite stressad av att jobba i stall men just nu känns det bara otroligt avslappnande. Jag är stressad för nånting just nu och jag vet inte riktigt vad. Obehagligt när det händer sådär ibland att livet kommer ikapp en. Hoppas det försvinner till imorgon för det kändes fan inte stabilt. Godnatt mannar
 
Min kära AW-kompis Madde ritade Chadow såå himla fint för ett tag sedan. Fantastiskt duktig brud, klicka på hennes namn eller på bilden så hamnar man på hennes blogg
 
 

Kommentera här: