Jarååååå

VI SKICKADE PRECIS IN GYMNASIEARBETET OCH JAG DROG JAG DÖR AV INRE HALLELUJAH MOMENT
Pesten är över. Frihet. Success (förhoppningsvis). Det är klart. Jaråååååå
 
Dessvärre fick jag fett mycket mer att göra ändå, bland annat uppsats inom religion och ett prov i hålpolo jag måste få a på, men vafan. Gymnasiearbet är inlämnat och nu känns allt annat som en baggis. Dagen till ära sprang herr Chad dessutom fett bra på dressyrträningen, sådär så att han blev trött av att arbeta och inte för att han har tröttat ut sig själv i skallen på grund av diverse trams. Vi körde all in idag utan paus så herrn blev riktigt jäkla trött mot slutet men trots det kämpade han på jättebra och jag fick riktigt najs känsla. Duktig liten herr ponny <3
 
Nu ska jag sova och imorrn ska jag och Chad ut och springa tillsammans. Han ska trava bort sin mjölksyra, jag lär få mjölksyra. Det säger lite om våra olika nivåer när det gäller träningen. Har iaf skaffat mig såna där tajta träningsbrallor så jag kommer ju iaf se seriös ut till ytan. Sen att jag springer med en häst i snöre och inte en hund, det är en annan sak.
 

Kommentera här: